Arena kereta - Blog niche kereta berbahasa melayu terbaik untuk anda

. . No comments:
Salam semua pembaca…

Hari ni rasa nak berkongsi mengenai satu blog bekenaan automatif yang mempunyai niche yang tersendiri. Maklumlah Din memang minat pasal kereta nih… Hehe… tapi yang bagusnya blog ni dia ada banyak maklumat terkini pasal kereta… Eh… eh… macam nak iklankan blog orang pulak ni… bukannya nak iklan… blog ni x de kaitan dengan Din pun… Cuma kalau kita jumpa sesuatu yang bagus kan lebih elok kita kongsi kan… Orait... jom tengok sejenak



Seperti yang kita tahu, dalam dunia blogging, terdapat banyak blog yang mempunyai niche tentang kereta ataupun automotif. Automotif ni lebih meliputi semua tentang kenderaan seperti kereta, motorsikal, trak dan sebagainya. Banyak blog yang terkenal seperti paultan.org, kereta.info, arenakereta.com dan banyak lagi. Rasanya blog yang berbahasa melayu tak banyak. Arena Kereta adalah salah satu daripadanya.

Blog ini mempunyai peminat dan pengunjung yang tersendiri. Trafik yang mengunjungi blog ini memang tinggi. Dikatakan telah mencapai 5000 UV sehari. Suatu bilangan yang boleh dikatakan tinggi. Blog ini memang berpotensi untuk pergi lebih jauh lagi. Ini kerana, orang memang mencari maklumat tentang kereta atau kenderaan seperti motorsikal, trak dan sebagainya.

Jadi, jika pembaca2 esempoi sekalian nak mengetahui tentang dunia automatif yang terkini, bolehla mengunjungi blog arena kereta ini di alamat  web berikut:




Blog ini sentiasa diupdate setiap hari oleh admin nya yang memang mahir tentang dunia automotif. Jadi marilah kita meriahkan blog tersebut dan sama2 kita naikkan dunia blogging di negara kita. Moga2 ianya menjadi satu industri yang besar.

No comments:

Post a Comment

terima kasih kerana minat anda untuk memberi respons...

IKLAN PREMIUM A

IKLAN PREMIUM A
Pemborong pakaian kanak2 RM4.50

TRENDING

Followers

Total Pageviews

Pelawat Setia